Autizmus és egyéb finomságok

Autizmus és egyéb finomságok

Határozat az ápolási díjról

2016. szeptember 02. - kiscsillag75

2016. 08.19. napjával elkészült a határozat az ápolási díj megállapítása megtörtént. A határozatban szerepel, hogy azonnal végrehajtható és utólag minden hónap 5.-ig ki kell fizetniük.

Szeptemberben nem kaptam meg a 2 havi ápolási díjat. Felhívtam a Kormány Hivatal pénzügyi osztályát, nem szerepeltem a névjegyzékben.

Kérdeztem, hogy akkor van hóközi kifizetés vagy mikor számíthatok arra a kis összegre? A válasz az volt, hogy akkor októberben kaphatok már csak legközelebb.

De mivel nem szerepeltem a névsorban hívjam az ügyintézőt aki a határozatot készítette.

Köszönöm B. nének ismét a nagy kedvességet.... hiszen ők értünk vannak!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaljukafagyit.blog.hu/api/trackback/id/tr3011672264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása