Autizmus és egyéb finomságok

Autizmus és egyéb finomságok

Még mindig az időhúzás

2016. augusztus 18. - kiscsillag75

Sziasztok!

A Bírónő kérésére újra igényeltem az ápolási díjat, az ehhez szükséges nyomtatványokat 2016.06.22.-én leadatam.

A két ügy semmiképpen nem köthető össze, hiszen tavaly óta kiderült a majdnem közép súlyos értelmi elmaradás a fiamnál, emiatt a fejlsztése is stagnál. Illetve jóval korábban stagnált csak most már tudjuk miért vislekedik úgy sokszor, mint egy 4 éves.

Itt jelzem, hogy Sebi elkezdett több féle ételt megkóstólni, viszont a szociális viselkedése romlott!!!!

Nálunk ez mindig megfigyelhető volt, hogy ha egy területen javulás állt be akkor egy másik területen romlás.

Szóval 2016.07.06.-án átvettem két levelet amit a Korményhivatali ügyintéző küldött. Az egyik levélben az ALAP (ismét, amihez ugye nem kéne) ápolási díjjal kapcsolatos szakértő felkérése volt, akinek feladata megállapítani azt, hogy az én súlyosan fogyatékos fiam állandó és tartós gondozásra szorul e? A másikban pedig a fokozott ápolási igény felmérésére történő kirendelés volt.

2016.06.23.-án felhívott a Kormányhivatali ügyintéző akihez tartozunk, hogy hol tart a per? Mert addig ő nem indíthatja el ezt az ügyet amig nem születik a bíróságon döntés. Én mondtam, hogy a Bírónő kifejezett kérésére adtam be, és remélem, hogy azért ő nem mondana olyan dolgot ami jogilag nem lehetséges. Értetlenkedett egy darabig, majd közölte, hogy neki ezt meg kell beszélnie a II. fokkal (a perben ő az alpres).

Én türelmesen vártam, nem történt semmi, nem keresett senki, hogy nagyon szeretne hozzánk jönni ez ügyben.

Augusztus 8-12-ig elmentünk 3 gyerekünkkel Agárdra kempingezni, 13.-án (ez szombati nap) délelőtt hazaértünk a postaládában egy boríték volt a Kormányhivataltól. Nem postai úton jött, mert nem volt rajta pecsét. A levélben az állt, hogy az ügyintéző kint járt a lakásnál környezettanulmány céljából, de én nem tartózkodtam otthon, ezért 3 napon belül jelentkezem, ha nem teszem úgy veszik, hogy én nem működöm együtt és ennek megfelelően fognak határozatot hozni.

15.-én hétfőn felhívtam, megbeszéltük, hogy másnap kijön környezettanulmányra, annyit hajlandó volt megmondani, hogy 12-15 óra közt!

Meg is érkezett a kolléganőjével, első kérdésem az volt, hogy mi a környezettanulmány célja (mert ugye az alap ápolási díj megállapításának lehetne, de ő erre szakértőt rendelt ki). Egy levelet lobogtatott (amit nem mellesleg ő 07.18.-án vett át, amiben megküldi a szakhatóság, hogy nem tudták elvégezni a szakértői vizsgálatot, mivel az ápolt nyár végéig külföldön tartózkodik!!!! (egyébiránt a mögé csatolt email ami tanusított bizonyítani eme állítást azt említi, hogy az ápoló személy tartózkódik külföldön nyár végéig) Ja és ezt mind velem meg is beszélték nem ám telefonon!!!!!!!!! TÁVBESZÉLŐ KÉSZÜLÉKEN!!!!

Hát szóval ők ezért jöttek ki megkérdezni a JÖVEDELMÜNKET!!!!! A FÉRJEM MUNKAHELYÉT!!!!! ÉS FELMÉRNI AZ INGÓ ÉS INGATLAN VAGYUNKAT!!!!
Szerintetek megkérdezték, hogy hol van a fiam????????????? Hát nem!!!! Pont nem érdekelte őket ez az apróság amiért jelzem kijöttek!!!!!

Mikor ezen félreértés tisztázódott gondolom nagy sietve felhívták a szakreferenst akivel megbeszélhettek valamit, mert mikor én hívtam már elég lerázós volt és arra a kérdésemre, hogy árulja el ki beszélt velem és mikor amikor én külföldön voltam????????? Azt bírta válaszolni, hogy majd intézkednek arról, hogy a szekértő mielőbb kijöjjön, de most ő vidéken van, nem tud többet mondani!!!! 17.-én hívott a szakértő felettese, hogy akkor SZŐDLIGETRŐL!!!!!!!!!!!!! MERT NAGY BUDAPESTEN AMÚGY NINCS EGYETLEN SZAKÉRTŐ SEM GONDOLOM!!!!! jönne a kolláganő és akkor felmérné a fiamat! Közöltem a hétfő lenne jó, mert ugye akkor a férjem is itthon van... bár ezt nem kötöttem az orrára hiszen semmi közük hozzá! De nekik csak és kizárólag a mai nap volt jó, mert amúgy kicsúsznak a határidőből!!

2 napja megint csak jogszabályokat olvasgatok, alig alszom és belegondolok, hogy mindenzt csinálják havi 25 650 Ft-ért. Megint idejön egy szociális gondozó aki pont lófa@szt sem ért az AUTIZMUSHOZ, mert még a gyógypedagógusok is +2 évet tanulnak ahhoz, hogy tudják fejleszteni az autistákat és majd jól eldönti, hogy az én 16 éves 7 éves szinten lévő 100 kg-os fiam baromi önálló, mert ki tudja törölni a fenekét!

Szóval ma ülünk itthon a 3 gyerekkel a panelban 13-16 óráig amikor is valamikor szíveskedik beesni egy "szakértő" aki egyébként 12,5 év alatt született kb. 13 valódi szakvéleményt lesöpörhet az asztalról a szociális végzettségével!

Na ez ma a nagy magyar valóság!

És továbbra sem találkoztam egy olyan autista gyermeket nevelő szülóvel aki ne kapná legalább az ALAP ápolási díjat (már ha igénylete) hiszen egy súlyos fogyatékosságot nem lehet elmúlasztani azzal, hogy a kijött szakértő véleménye szerint nem szorul gondozásra.

Aki eljutott eddig és végig olvasta az legyen kedves osztani!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyaljukafagyit.blog.hu/api/trackback/id/tr9910424292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása